La propera trobada de treball és el divendres 14 de juny a les 10 del vespre al Centre Cívic.
Aquesta reunió de treball -com totes- és oberta a totes les sòcies i a tota persona i entitat que vulgui fer aportacions i/o propostes. Sereu benvingudes i benvinguts!!