Qui no ha vingut... s'ho ha perdut.
Al muntatge hi van col·laborar gent de Can Xacó i del Grup de Caramelles.
Al sopar... des de truites a rostits, passant per flams, pastissos, i .... boníiiiiiiiiiiiiiiiiisssim!!!!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sopar Moreres 08. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Sopar Moreres 08. Mostrar tots els missatges
divendres, 15 d’agost del 2008
dimarts, 5 d’agost del 2008
SOPAR MORERES (3)
diumenge, 3 d’agost del 2008
SOPAR DE LES MORERES: BAN
dimarts, 29 de juliol del 2008
SOPAR DE LES MORERES ( I )
Si, si, que ja arriba l'hora d'anar preparant la cosa, eh?Tots i totes els qui vulgueu participar en l'organització del sopar de les Moreres, heu de saber que ens trobem aquest dijous (demà passat) a les 6 de la tarda al restaurant de Can Costa.
Tot fent un cafè, anirem organitzant la trobada.
Vinga, va, ànims!! moveu el cul, que després tot són crítiques que en aquest poble no es fa res!!
Apa, anoteu la data al calendari!!
Més endavant anirem informant sobre el sopar: dia, hora,... en aquest BLOG!!!!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
