Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Convocatòria reunió. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Convocatòria reunió. Mostrar tots els missatges

divendres, 23 d’octubre del 2009

CONVOCATÒRIA REUNIÓ


Dia 30 d'octubre
a les 21:30 h.

diumenge, 30 d’agost del 2009

CONVOCATÒRIA


Reunió de treball.
Assistència oberta.
Dijous 3 de setembre.
A les 21:30 al Cívic.

dimecres, 20 de maig del 2009

PROPERA TROBADA


La propera trobada de treball és el
divendres 14 de juny
a les 10 del vespre
al Centre Cívic.

Aquesta reunió de treball -com totes- és oberta a totes les sòcies i a tota persona i entitat que vulgui fer aportacions i/o propostes.
Sereu benvingudes i benvinguts!!

dilluns, 1 de setembre del 2008

PRIMERA REUNIÓ DESPRÉS DE VACANCES


Divendres dia 5 de setembre a les 10 de la nit al local.

Us hi esperem!!!!

dilluns, 30 de juny del 2008

SESSIÓ DE JUNTA

Hola a totes!
Us informem que la propera reunió de junta serà dijous dia 3 a les 21 h al local del grup de dones.
Us recordem que aquestes sessions són obertes a totes les sòcies.

dimecres, 7 de maig del 2008

SESSIÓ DE TREBALL

Divendres vinent dia 9 de maig, a les 10 de la nit, ens trobem al local en una reunió de treball amb la junta.
Us animem a participar-hi.
Totes hi som convidades!

dijous, 27 de març del 2008

TEATRE A OLESA

Ja veu venir a veure l'obra de teatre que vam organitzar per la SETMANA de la DONA?
"EL SOPAR DELS IDIOTES"
Aquí en podreu recordar uns bocinets.
BubbleShare: Share photos - Powered by BubbleShare