Dissabte vinent dia 7 de març a les 13:00 h. farem el vermut a Can Tothom, on penjarem un dels llaços commemoratius de la Setmana de la Dona.Us hi apunteu?
Us hi esperem!!
(a tots i totes!!)

XXIII SOPAR DE LES DONES
ALERTA!!
Sobre el llibre
Programa “10 anys de dones”Grup de Dones “Les Bones Valls”